/Files/images/2020_final_Coronavirus_640.jpg /Files/images/2020-FINAL-04-Coronavirus.png

/Files/images/1584523426.jpg

Правила поведінки здобувачів освіти у закладі

Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти

Загальні правила поведінки здобувачів освіти

1.Дисципліна і порядок у закладі освіти підтримуються на основі поваги людської гідності учнів, педагогів та інших працівників школи.

2.Застосування методів психологічного й фізичного насильства по відношенню до оточуючих не допускається.

3. Права й обов’язки учнів школи визначаються Статутом навчального закладу, іншими передбаченими Статутом локальними актами.

4.Здобувачі освіти повинні виконувати Статут закладу освіти, сумлінно вчитися, дбайливо ставитися до майна, поважати честь і гідність інших учнів та працівників школи й дотримуватись внутрішнього розпорядку:

- дотримуватися розкладу занять (уроків, факультативів), не запізнюватися й не пропускати заняття без поважних причин;

- дотримуватись чистоти в школі й шкільному дворі;

- берегти шкільну будівлю, обладнання, майно;

- дбайливо ставитися до результатів праці інших людей і надавати посильну допомогу в прибиранні шкільних приміщень під час чергування по школі;

- підтримувати порядок і чистоту в приміщеннях школи: їдальні,, туалеті та ін..;

- приділяти належну увагу своєму здоров’ю й здоров’ю оточуючих;

- брати участь у колективних творчих заходах класу й школи;

- приходити до закладу совіти завчасно до початку занять, чистими й охайними, знімати в гардеробі верхній одяг, займати своє робоче місце й готувати всі необхідні навчальні приналежності до уроку за розкладом.

5.Не дозволяється приносити на територію школи з будь-якою метою й використовувати в будь-який спосіб зброю, вибухові, вогненебезпечні речовини, алкогольні напої, інші одурманюючі засоби й отрути.

6.Не можна без дозволу педагогів залишати територію школи в урочний час.

7.У разі пропуску занять до трьох днів учень повинен пред’явити класному керівнику довідку або записку від батьків ( осіб, які їх замінюють) про причини відсутності на заняттях. У разі пропуску занять більше трьох днів учень зобов’язаний надати довідку з медичної установи.

8.Учень школи повинен проявляти повагу до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.

9.Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь і гідність.

10.Здобувачі освіти бережуть майно, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти й порядку на території школи. У разі заподіяння здобувачем освіти умисного пошкодження майна школи його батьки ( особи, які їх замінюють) відшкодовують нанесену шкоду.

11.Учням у всіх випадках слід з повагою ставитись до чужої власності. Книги, одяг та інші особисті речі, що знаходяться на території школи, належать їх власникам.

12.Учням, які знайшли втрачені або забуті ( на їхню думку) речі, пропонується передати знайдене черговому, який у свою чергу розміщує оголошення про загублені речі.

13.До учнів, які привласнили чужі особисті речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. Фізична конфронтація, залякування й знущання є неприпустимими формами поведінки. Заклад освіти категорично засуджує подібні спроби приниження, підпорядкування або маніпулювання людьми.

14.На уроках не дозволяється жувати жувальну гумку, вживати їжу чи напої, користуватися мобільним телефоном (грати, розмовляти, включати звук дзвінка) та навушниками.

15.Учень зобов’язаний виконувати домашні завдання.

16.На першу вимогу вчителя слід надавати щоденник.

17.Щодня записувати домашнє завдання до щоденника.

18.Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, посібники, інструменти, письмове приладдя.

Поведінка на заняттях.

1.Не спізнюватися на урок. Коли вчитель входить до класу, учні підводяться, вітаючи вчителя.

2.Кожен учитель визначає правила поведінки учнів на своїх заняттях; ці правила не повинні принижувати гідність учня й суперечити Статуту школи.

3.Під час уроку не можна гомоніти, відволікатися самому й відволікати однокласників від занять сторонніми розмовами, іграми та іншими діями, що не стосуються уроку.

4.Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен спитати дозволу педагога.

5.Якщо учень хоче поставити питання вчителю або відповісти на його запитання, він підносить руку.

6.Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

7.Учень має право відстоювати свій погляд і свої переконання під час обговорення різних спірних і неоднозначних питань, дотримуючись коректної форми.

8.На уроках учні мають право користуватися шкільним інвентарем, ставитися до нього дбайливо й акуратно. Після заняття повертати його вчителеві.

9.Учні не повинні розмовляти на сторонні теми на уроках, бо вони цим порушують права інших на отримання необхідних знань.

Поведінка здобувачів освіти до початку, на перервах і після закінчення занять.

1.Під час перерви учень зобов’язаний:

- навести чистоту й порядок на своєму робочому місці;

- на прохання вчителя вийти з класу;

- виконувати вимоги чергового вчителя.

2.Час перерви – особистий час кожного учня. Він може його проводити на свій розсуд, проте не заважати іншим.

3.Під час перерви учні можуть вільно пересуватися школою, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися з метою безпеки ( горище, кухня, фізична і хімічна лабораторія).

4.Черговий клас допомагає вчителям, які чергують стежити за дотриманням дисципліни під час перерви.

5.На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя чи адміністратора за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

Учням забороняється:

1.Під час перерв бігати сходами, поблизу віконних отворів і в інших місцях, не пристосованих для ігор.

2.Штовхати одне одного, кидатися предметами й застосовувати фізичну силу.

3.Вживати непристойні вирази й жести, галасувати, заважати відпочивати іншим.

4.Виходити зі школи без дозволу класного керівника або чергового адміністратора.

5.Курити.

6.Самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконні.

7.Приносити зброю ( у т.ч. ножі), вибухові, вогненебезпечні речовини, алкогольні напої, цигарки, наркотики та інші одурманюючі засоби.

8.Запізнюватись на заняття.

9.Вчиняти залякування, знущання, приниження особистості, дискримінацію за національною або расовою ознакою на адресу всіх учасників освітнього процесу.

Обов’язки чергового класу

1.Чергування по школі здійснюється за допомогою учнів 7-9 класів.

2.Черговий носить бедж.

3.Графік чергування по школі встановлюється директором школи спільно з класними керівниками .

4.Учні чергового класу разом з класним керівником приходять до школи о 8 годині 30 хвилин і йдуть додому після останнього уроку по закладу освіти.

5.Чергові в їдальні чергують до 13.00.

6.Чергові учні допомагають молодшим школярам переодягатися, на своїх постах стежать за дотриманням дисципліни й порядку під час перерв, зауваження порушникам робляться в тактовній формі ( у разі непорозуміння звертаються до чергового вчителя, класного керівника по допомогу).

7.Надають необхідну допомогу в організації освітнього процесу вчителям і адміністрації школи.

8.Протягом усього чергування класу ведеться «Журнал чергування», до якого записуються зауваження, побажання та ін.. (прізвища тих, хто запізнився, відсутній чи порушує дисципліну тощо).

Поведінка учнів у їдальні

1.Під час приймання їжі в їдальні учням слід дотримуватися правил етикету.

2.Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.

3.Не слід розмовляти.

4.Учні мають прибрати за собою посуд після приймання їжі, поставити на місце стільці. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

5.Забороняється приходити до їдальні у верхньому одязі.

6.Учні, які чергують у їдальні, допомагають персоналу накривати столи, прибирати посуд, витирають столи, розставляють на місце стільці.

Правила користування бібліотекою

1.Підручники обгорнути спеціальною обкладинкою.

2. Не загинати сторінки підручника, користуватися закладкою.

3. Не закладати в підручник ручку або олівець: від цього псується книжка.

4. Не писати й не малювати в підручниках: це суспільна власність.

5. Не брати підручник брудними руками й не читати його під час приймання їжі.

6. Класти підручник тільки на чистий стіл або парту.

7. За втрачену або зіпсовану книгу принести заміну або відшкодувати згідно з чинним законодавством.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТИ СТАВ ЖЕРТВОЮ БУЛІНГУ

Перше і найголовніше правило –не тримати це у секреті. Розкажи друзям, знайомим чи рідним про те, що тебе ображають у школі, цього не слід соромитись.

Інколи допомогти з вирішенням складної ситуації у школі може абсолютно не пов’язана з цим людина: тренер у секції, куди ти ходиш після школи, або вчитель, до якого ти ходиш на додаткові заняття.

Такожне слід звинувачувати себе у тому, що тебе цькують. Ми говорили раніше, що кривдникам легко знайти жертву булінгу, адже для цього слід просто якось відрізнятись від оточуючих.

Якщо цькування у школі перетворились зі словесних на фізичні –йди до директора школи або завуча та докладно розкажи їм про це. Також повідом про ситуацію батьків.

Якщо у школі є психолог, то можна сміливо звернутись до нього, щоб відновити відчуття впевненості у своїх силах та зрозуміти, як діяти далі.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ СТАЛИ СВІДКОМ ЦЬКУВАННЯ

Якщо цькують твого друга чи подругу, тоодразу звернись до дорослих: вчителя, старших товаришів, родичів, батьків тощо.

Якщо твійдруг чи подругаподілилися з тобою, що вони потрапили у ситуацію булінгу, обов’язково говори з ними про це — вонипотребують твоєї підтримки.

У жодному разіне слід приєднуватись до групи, що цькує, та висміювати проблеми свого друга чи подруги.

Якщо ви дорослий, який потерпав від булінгу колись, тоне проходьте повз. Спробуйте захистити дитину, яку ображають. При цьому не слід ображати дітей, які цькують, адже деякі роблять це, тому що самі постраждали від насильства (вдома, у спортивній секції, в іншій школі тощо). У таких випадках вони можуть виміщати свій біль через знущання і приниження слабших за себе.

Деякі діти булять, щоб ловити на собі захоплені погляди оточуючих, а відчуття переваги над іншими приносить їм задоволення. До того ж, нападаючи на когось вони захищаються від цькування. Іноді такі діти дуже імпульсивні і не можуть контролювати свій гнів. У таких випадках справа нерідко доходить і до фізичного насильства.

Спробуйте повідомити про булінг людей зі школи, де це відбувається, або батьків дитини.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ІНШИХ ЦЬКУЄШ ТИ

Зрозумій,булінг – це твої дії, а не твоя особистість. Ти можеш ними керувати та змінювати на краще. Пам’ятай, щобулінг завдає фізичного та емоційного болюіншому, а тому подумай, чи дійсно ти цього прагнеш?Деякі речіможуть здаватися смішними та невинними, проте вониможуть завдати шкоди іншій людині.

5 ваЖЛИВИХ ФАКТІВ ПРО ГОЛОДОМОР В УКРАЇНІ

Tvoеmisto.tv пропонує 5 фактів про голод 1932-33 років Україні, які варто знати:

1. Голодомор в Українітривав 17 місяців– з квітня 1932 року до листопада 1933 року. За різними даними,загинуло від 4 до 7 млн людей, хоча деякі історики вказують про 10-11 млн загиблих.

2. Навесні 1933 року, кажуть історики, в Україніпомирало 17 людей щохвилини, 1 000 людей щогодини і майже25 000 людей щодня.

3. У документах Політбюро ЦК КП(б)У збереглося свідчення про те, як восени 1932 року організовувалися з України так звані «зелені ешелони» длязабезпечення промислових центрів Росії продуктами харчування до жовтневих свят. З України вивозили вже не тільки посівіний матеріал, але й, навіть, квашені огірки, капусту та помідори, напевно залишаючи людей приреченими на голодну смерть.

4. За розпорядженнями уряду, заборонялась будь-яка торгівля в сільській місцевості, призупинялося продовольче постачання сіл,переслідувалося та каралося на 10 років ув'язнення та розстрілбудь-яке використання хліба для оплати праці в районах, що не виконали хлібозаготівельних планів, запроваджувалася система натуральних штрафів, товарних репресій. Питома вага українського зерна в загальносоюзному обсязі хлібозаготівель сягала більше третини, а по окремих регіонах перевищувала планові завдання для Північного Кавказу, Центрально-Чорноземного регіону, Казахстану та Московської області разом узятих.

5.Найбільш постраждаливід голоду колишні Харківська і Київська області (теперішні Полтавська, Сумська, Харківська, Черкаська, Київська, Житомирська). На них припадає 52,8% загиблих. Смертність населення тут перевищувала середній рівень у 8-9 і більше разів.

За матеріаламиReport.if.uaтасайтуПосольства України в Канаді

/Files/images/21.jpg

/Files/images/img7.jpg

/Files/images/hqdefault.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 365

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.